SZKOLENIE KELNERSKIE

Dobre jedzenie to podstawa i przyjemność dla każdego człowieka. A dobrze zaserwowane jedzenie potrafi czynić cuda. Zadowolony Gość zostawi spory napiwek, odwiedzi nas ponownie i przyprowadzi znajomych.

Praca kelnera w lokalu jest niezwykle ważna. W dużej mierze wyniki Twojej restauracji zależą właśnie od wizytówki,  jaką jest kelner.
Nienaganny wygląd, prawidłowa postawa, i znajomość odpowiednich technik sprzedażowych w lokalu to podstawa. Dodaj do tego odpowiednie podejście do gości. I mamy główne czynniki, które mają wpływ na wyniki  finansowe ( i nie tylko) w Twojej restauracji.

PLAN SZKOLENIA

  1. Wygląd i prezentacja kelnera.

  2. Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości

  3. Karty menu

  4. Ogólne zasady obsługi konsumenta

  5. Wspólne tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca, przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów, realizacja rachunku, pożegnanie gości

  6. Skuteczne zasady powiększania rachunku czyli sprzedaż sugestywna

  7. Sposoby postępowania z różnymi klientami

  8. Metody obsługi (niemiecki, rosyjski, francuski, angielski)

  9. Najważniejsze zasady profesjonalnej obsługi klienta

  10. Nastawienie – fundament pozytywnych relacji z klientem

  11. Podawanie napoi bezalkoholowych

  12. Podawanie napoi alkoholowych

  13. Organizacja obsługi przyjęć okolicznościowych

  14. Techniki obsługi podczas spotkań zorganizowanych

  15. Prawidłowe ustawienie bufetu