SZKOLENIE KELNERSKIE
Dobre jedzenie to podstawa i przyjemność dla każdego człowieka. A dobrze zaserwowane jedzenie potrafi czynić cuda. Zadowolony Gość zostawi spory napiwek, odwiedzi nas ponownie i przyprowadzi znajomych.
Praca kelnera w lokalu jest niezwykle ważna. W dużej mierze wyniki Twojej restauracji zależą właśnie od wizytówki, jaką jest kelner.
Nienaganny wygląd, prawidłowa postawa, i znajomość odpowiednich technik sprzedażowych w lokalu to podstawa. Dodaj do tego odpowiednie podejście do gości. I mamy główne czynniki, które mają wpływ na wyniki finansowe ( i nie tylko) w Twojej restauracji.
PLAN SZKOLENIA
Wygląd i prezentacja kelnera.
Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
Karty menu
Ogólne zasady obsługi konsumenta
Wspólne tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca, przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów, realizacja rachunku, pożegnanie gości
Skuteczne zasady powiększania rachunku czyli sprzedaż sugestywna
Sposoby postępowania z różnymi klientami
Metody obsługi (niemiecki, rosyjski, francuski, angielski)
Najważniejsze zasady profesjonalnej obsługi klienta
Nastawienie – fundament pozytywnych relacji z klientem
Podawanie napoi bezalkoholowych
Podawanie napoi alkoholowych
Organizacja obsługi przyjęć okolicznościowych
Techniki obsługi podczas spotkań zorganizowanych
Prawidłowe ustawienie bufetu